Δευτέρα, Φεβρουαρίου 05, 2007

ΤΑ ΕΙΠΑ ΟΛΑ ΣΤΗΝ TV...


Τρομερά νοιώθω..


Τα πράγματα για μένα καλυτερεύουν σε ότι αφορά την διατροφή μου και σε αυτό με βοηθούν οι άνθρωποι αλλα και η διαιτολόγος μου που μου έχει γίνει στενός κορσές-δέν γίνεται αλλοιώς.


Η ζυγαριά πιά δίχνει 14 κιλά κάτω


Σήμερα βρισκόμουν στα γυρίσματα ενός βίντο-μαρτυρίας για το χάσιμο των κιλών μου .Στα βίντεο που θα δείτε πολύ σύντομα σε ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ θα καταλάβετε με ποιόν τρόπο έφτασα ίσως στο απόλυτο ρεκορ μου..


Το Σάββατο αγόρασα κι άλλα ρούχα..Εκπτώσεις βλέπετε και νά που άδειασα εντελώς το πορτοφόλι μου με αγορές που ήθελα για πρώτη φορά να κάνω.


Νοιώθω τόσο καλά που νομίζω ότι έχω ξαναγεννηθεί...


Τα γυρίσματα των βίντεο σήμερα έγιναν κάτω απο τις πρώτες νιφάδες χιονιού σε έναν πολύ ζεστό χώρο στους Αμπελόκηπους..


Με ζεστό καφέ και πολύ χιούμορ περιέγραψα το πώς ζούσα πρίν απο 3 μήνες καιπώς ζώ τώρα .


Πιστεύω οτι θα σας αρέσει ..Σε περίπου 15 μέρες ραντεβού στους δέκτες σας

Δεν υπάρχουν σχόλια: