Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007

ΕSPRESSO FAN..


Αυτό είμαι.


Εσπρέσσο φανατικός όσο δέν πάει


Έχω πάρει μια φοβερή μηχανή σπίτι και φτιάχνω εσπρέσσο και καπουτσίνο στην στιγμή..


Μου αρέσει τρομερά ο καφές.. Μου αρέσει η μυρωδιά του,η γεύση του, το πώς αχνίζει στο φλυτζανάκι μου, το πώς περιμένει εδώ τώρα δίπλα μου να το απαλαύσω..


Μία ακόμα μικρή απόλαυση που την ευχαριστιέμαι όσο δέν φαντάζεσαι..


Και ψάχνω συνέχεια για να βρίσκω είδη καφέ που με ενθουσιάζουν...Ψάχνω να βρίσκω διαφορετικά χαρμάνια, διαφορετικές γεύσεις..


Μ αρέσει και ο ελληνικός και ο nes και όλοι..


Γενικά δέν λέω όχι στους καφέδες γιατι με εξιτάρει που κάθε ένας είναι διαφορετικός.Και όταν κάτσεις σε μία καφετέρια να απολαύσεις καφέ,είναι πάντα διαφορετικός απο την τάδε καφετέρια που είχες πάει χτές..


Ο κάθε ένας προσπαθεί να βάλει την δική του πινελιά..


Αυτό που ΔΕΝ μου αρέσει είναι όταν του αλλάζουν τα φώτα.. Όταν του βάζουν συρόπια και ένα κάρο μπούρδες μέσα και χάνει την μαγική του μυρωδιά και γεύση..


Αυτοί δέν είναι καφέδες.. Είναι κινητές βόμβες θερμίδων..


Και μιας και μίλησα για θερμίδες.. Προσοχή: o καφές ΔΕΝ παχαίνει αρκεί να μην το παρακάνουμε ,όχι για τίποτα άλλο,αλλα η καφείνη που περιέχει μπλοκάρει τον μεταβολισμό μας και για αυτό πρέπει οι ποσότηες να είναι περιορισμένες ,ιδιαίτερα οταν είσε σε φάση διατροφής.


Βέβαια αυτό δεν με μπλόκαρε καθόλου στον να ψάξω να βρώ καφέ χωρίς καφείνη -μόνο και μόνο για να μήν χάσω την γεύση..


Είναι όμως και η ιεροτελεστία του καφέ που με τρελλαίνει..


Να ανάψεις την μηχανή, να έχει συγκεκριμένη θερμοκρασία, να μήν είναι καυτός αλλα χλιαρός, να φτιάξεις το αφρόγαλα ωραίο ,να περιορίσεις την φούσκα του αφρόγαλου..


Κόλαση..


Άλλοι τα βαριούνται όλα αυτά ,εμένα με ενθουσιάζουν και είμαι σίγουρος οτι θα βρώ πολλούς φανατικούς αναγνώστες που θα μου γράψουν για τα γούστα τους .


Αλήθεια..πώς τον πίνετε?


Δεν υπάρχουν σχόλια: