Δευτέρα, Ιανουαρίου 29, 2007

ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ: KATI ΑΛΛΑΖΕΙ..

Κι όμως ναί..

Κάτι αλλάζει στα λεωφορεία,στα τρόλευ και γενικά στην μετακίνησή μας.

Ας τα πάρω τα πράγματα απο την αρχή.

Εγώ είμαι παιδί που δέν οδηγεί.Δέν μου αρέσει το αυτοκίνητο ,δέν μου αρέσει να οδηγώ και τρελλαίνομαι να περπατάω στους δρόμους με τις ώρες .
Χρησιμοποιώ κάρτα μηνιαία για να κινούμαι χωρίς να ψάχνω εισιτήριο σε κιόσκα,περίπτερα που τους έχουν τελειώσει κλπ..

Απο τα 17 μου χρόνια άρχισα να κινούμαι σχεδόν καθημερινά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς και οφείλω να πώ οτι έχω φάει τα μισά χρόνια της ζωής μου εκεί μεσα.

Μετά απο τόσο καιρό όμως μπορώ να πώ ,τώρα ,εν έτη 2007 ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά

Μετά τους σωτήριους Ολυμπιακούς αγώνες οι μετακινήσεις φαίνεται να γίνονται πιό γρήγορες .

Τα λεωφορεία φτάνουν στην ώρα τους - το 80%- και μπορώ να πώ πιά με βεβαιότητα οτι όταν βιάζομαι πέρνω λεωφορείο η μετρό και είμαι και 5-10 λεπτά γρηγορότερα απο ότι έχω υπολόγίσει .
Πρίν απο αρκετα χρόνια -πρό Ολυμπιακών- τα πράγματα ήταν δραματικά. Κανένα σεβασμό στον έρημο τον πολίτη, τίποτα που να τον κάνει να κινηθεί με τα μέσα ..Καθυστερήσεις,βρωμιά, ζέστη το καλοκαίρι ,κρύο τον χειμώνα, και ελάχιστα δρομολόγια σε άθλια λεωφορεία

Τώρα όμως,όσοι κινούμστε με τα μέσα αυτά ,βλέπουμε την διαφορά. Ακόμα και με συστήματα τηλεματικής που μας λένε ΠΟΤΕ θα φτάσει το τρόλευ η το λεωφορείο η το μετρό αρχίζουμε και αισθανόμαστε οτι ΚΑΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ στις μεταφορές μας.

Ακόμα και το ΤΡΑΜ ,που όλοι τους το έκραζαν στην αρχή, μπαίνει σε κανονικούς ρυθμούς και εξυπηρετεί αρκετό κόσμο σε αρκετές γειτονιές και μάλιστα στην ώρα του..

Οσοι κινούμαστε καθημερινα στην πόλη ,νοιώθουμε οτι ζούμε σε ευρωπαική χώρα... Μπορούμε πιά να κανονίζουμε με ρυθμούς λογικούς τα ραντεβού μας και να έχουμε φτάσει στην ώρα μας με ελάχιστα λεπτά καθυστέρησης..

Υπάρχει προγραμματισμός στα δρομολόγια και τα παράπονα πια είναι πολύ λίγα. Σχεδόν πάντα έχει να κάτσεις σε ώρες αιχμής στα δρομολόγια κορμού -πράγμα που σημαίνει οτι τίποτα πια δέν είναι στην τύχη του.

Με λιγα λόγια.. Φαίνεται οτι γίνεται ΔΟΥΛΕΙΑ ..Φαίνεται οτι πλέον υπάρχει σεβασμός στο χρόνο και στον τρόπο ζωης του πολίτη .

Ειμαστε στον σωστό δρόμο και φαίνεται πλέον οτι υπάρχουν άνθρωποι στο τιμόνι των μάζικών μεταφορών που κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους

Αυτά τα λίγα-σας αφήνω γιατι σε 5 λεπτά θα περάσει το λεωφορείο και πρέπει να προλάβω για την έναρξη της εκπομπής ..
Καλή μας εβδομάδα


2 σχόλια:

32μπιτος είπε...

Καλημερα και καλη εβδομαδα, σιγουρα πολλα πραγματα δειχνουν να εχουν αλλαξει αλλα υπαρχει τεραστια διαφορα με αλλες ευρωπαικες πολεις.

Δεν χρειαζεται να αλλαξει το μετρο, το τραμ κτλ

χρειαζεται να αλλαξει η παιδεια και η νοοτροπια των ανθρωπων..

Ανώνυμος είπε...

πω πω! δεν βαριέσαι;;