Σάββατο, Νοεμβρίου 12, 2005

ΩΡΑ ΓΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..




Οταν μένεις ένα μήνα μακρυά απο το μικρόφωνο αυτό που δέν σε κάνει να στεναχωριέσαι είναι ο κόσμος φυσικά που σε ακολουθεί παντού στηρίζοντας τα 17 χρόνια που κουβαλάς στην πλάτη σου ..

Όμως πέρα απο όλους εσάς που βομβαρδίζεται το email μου με οτιδήποτε θέλετε και θέλω να συνεχίσετε να το κάνετε,θέλω να ευχαριστήσω και συγκεκριμένους ανθρώπους που με κάνουν να αισθάνομαι καλά-αν και μεταξύ μας - δέν είμαι καλά μακρυά απο το ραδιόφωνο.

Μιλάω ,πέρα απο τους πολύ δικούς μου ανθρώπους που τους ευχαριστώ καθημερινά,για τα παιδιά που έχουν στησει σελίδες στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ και στηρίζουν την προσπάθεια μου να κρατηθώ ζωντανός

Πρώτα θα ξεκινήσω με τις φρέσκιες συνεργασίες μου.Το ΗΟΤSTATION.GR και τον ΜΗΝΑ ΛΑΒΑΝΤΗ που περάσαμε μαζί τρελλές στιγμές στο ξεκίνημα του Jeronimo και παραμένει το ίδιο τρελλαμένος και παλαβωμένος με το ραδιόφωνο.Μαζί θα συνεργαστούμε στο να φτάνει η σελίδα αυτή καθημερινά στα ματάκια σας

Μετά, το SATLEO.GR και τον ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΛΩΝΤΖΑ που επιμένει να με στηρίζει μετά απο τόσα χρόνια.Ενας άνθρωπος που δέν με έχει γνωρίσει ποτέ απο κοντά αλλα αναγνωρίζει την απόλυτη τρέλλα που έχω και με υποστηρίζει ακόμα και τώρα που τα φώτα δέν είναι πάνω μου.

Στην νέα προσπάθεια του ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΑΠΠΑ ,στο MANGORADIO.GR το bannner μου φιγουράρει εκεί περήφανο και τρελλαμένο .ΤΟ mango θα τρελλάνει κόσμο σε λίγο καιρό ..

Φυσικα,χωρίς τον Γαταδότη μας πώς θα έφτανε η φωνή μου μακρυά. Μ αρέσει ο ΓΑΤΑΔΟΤΗΣ.GR γιατι ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΟΤΗΡΑΚΗΣ έχει την ίδια τρελλα με μένα στην δημοσιογραφία.Μόνο που ο Στέλιος ειναι χίλιες φορές καλύτερος στο γράψιμο και στην ουσία αλλα παρόλα αυτα και αυτος με ανέχεται.ΟΧΙ δεν μου χρωστάει επιταγές. Απλα το μυστικό που μας ενώνει είναι οτι λατρεύουμε και οι δύο τις ΘΗΛΥΚΕΣ ΓΑΤΕΣ! Πειράζει?

Και φυσικα,την ADHOST και τον ΤΑΚΗ ΚΑΣΣΑΠΗ που με ανέχεται με τις ιδιοτροπίες μου μιας και ακούει πρώτος -χωρίς να κουφαίνεται - όλες τις ιδέες μου.

Είναι και άλλοι ,θα τους βρείτε στην σελίδα μου στην ενότητα THANX FRIENDS

Γιατι,τίποτα καλύτερο απο το να έχεις φίλους στις δύσκολες στιγμές ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: