Δευτέρα, Νοεμβρίου 14, 2005

Η ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΖΩΝΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ


Η παρέα είναι πάλι εδω
Αυτη την φορά σε καινούριο σπίτι,σε νέα μικρόφωνα και με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΤΥΛ

Με άποψη,με σοβαρότητα-οχι σοβαροφάνεια-και με με πολυ έντονη την ανάγκη επικοινωνίας τρία απο τα groovy παιδιά που έχετε αγαπήσει είναι και πάλι στον άερα

Αυτή την φορά μέσα απο τον ΟΑSIS 88 FM, ένα ανερχόμενο ραδιόφωνο που δοκιμάζει να δεχτεί στην αγκαλιά του την ζώνη επικοινωνίας..

Απο σήμερα ΔΕΥΤΕΡΑ 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ και κάθε βράδυ στις 12 τα μεσάνυχτα ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΛΑΔΗΣ,ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΛΕΞΙΟΥ και ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ θα βρίσκονται μαζί σας για να ξαναζεστάνουν την νύχτα

Ευχές για καλή επιτυχία ,καλή δύναμη στο ξεκίνημα αυτο που γίνεται σε δύσκολους καιρούς σε ενα ραδιόφωνο που θέλει να ξεχωρίσει.

Απο σήμερα λοιπόν τα μεσάνυχτα στις 12 ο OASIS 88 FM (www.oasisfm.gr) η παρέα ξεκινάει και για να πετύχει χρειάζεται την υποστήριξή σας

Μάγκες..καλή δύναμη και καλά ξενύχτια

ΥΓ. ΚΑι επειδή έλαβα πολλά email που με ρωτάνε για το πότε θα ακούσουν εμένα στον άερα,ένα έχω να σας πώ..ΣΗΜΑΣΙΑ έχει τα άτομα που αγαπάω να βρίσκονται και να κάνουν αυτο που αγαπούν σε οποιοδήποτε ραδιόφωνο. Το αν θα κάνω εγώ εκπομπη...κάντε λίγο υπομονή..Το πέταγμα μου ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ του ραδιοφώνου πλησιάζει..Δεν αντέχω άλλωστε γιά πολύ καιρό ακόμα ..Πρέπει να πάρω την απόφαση μου και να ξεκινήσω.ΠΟΥ? Εκεί που νοιώθω καλύτερα,εκει που νοιώθω σάν το σπίτι μου..ΠΟΥ? ΣΕ λίγες μερες...

Δεν υπάρχουν σχόλια: