Τρίτη, Μαρτίου 06, 2007

ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ



Αγαπητό ημερολόγιο,





ξεπεράσαμε κάθε ρεκόρ επισκεψιμότητας χτές και σήμερα. Άλλωστε ειναι το πρώτο blog που χαρίζει ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ!





Πρίν σας πώ πώς θα την κερδίσετε αφήστε με να σας πώ πώς αποφάσισα να κάνω GILLI DIET.

Oλα ξεκίνησαν αμέσως μετά το καλοκαίρι όταν είχα φτάσει πια τα 95 κιλά..



Μιλάμε οτι γύρισα απο τις διακοπές σωστός μπόγος.. Το τί φάγαμε στα νησιά με την παρέα μου δέν λέγεται.. Και να πείς οτι έκανα μπάνιο, οτι έκανα γυμναστήριο το καλοκαίρι..Τίποτα..





Λίγα πράγματα...



Λίγο διάδρομο..λίγο απ όλα..χωρίς πρόγραμμα και το φαγητό..φα γη τό . Γλυκά, λίπη,ψωμιά..



Καταστροφή..
Ειναι που είναι ο μεταβολισμός μου χάλια έκανα κι εγώ ότι μπορούσα για να το χειροτερέψω..



Μετά απο παραινέσεις φίλων που είχαν κάνει GILLI DIET στο παρελθόν αποφάσισα να δοκιμάσω ενα απο τα αγαπημένα-πλέον -μενού



Αυτό ήταν.



Χωρίς άγχος,πανικό,πείνα.... εύκολα και με υγιεινή διατροφή κατάφερα μέσα σε 3 μήνες να χάσω τα 14 κιλά που με τυρρανούσαν..



Βέβαια ,έχω ακόμα περίπου 6 κιλά να χάσω αλλα τον φάγαμε τον γάιδαρο



Η διαφορά πάνω μου είναι τεράστια. Αγόρασα νέα ρούχα- τίποτα απο τα παλιά δέν μου κάνει - και το σημαντικότερο δέν έχασα τα ωραία μου σαββατοκύριακα αφου με λίγο προσοχή μπορώ να ξεφεύγω όσο γίνεται μιας και η διαιτολόγος μου -γειά σου Σταυρούλα μου- καταφέρνει να με φέρνει στον ίσιο δρόμο..



Γιατι ,πέρα απο τα μενού και την υγιεινή διατροφή, τίποτα δεν πετυχαίνεις αν δεν σε παρακολουθεί ενας διαιτολόγος. Ένας άνθρωπος πραγματικά δίπλα σου σε κάθε δυσκολία, σε κάθε παρασπονδία -σοκολάτες στα κρυφά και τέτοια- με ειδικά διαμορφομένα διαιτολόγια φτιαγμένα για σένα προσωπικά.



Δέν είναι ΔΙΑΙΤΑ αυτό που κάνουμε..



Είναι ένας διαφορετικός τρόπος του να βλέπεις την διατροφή σου. Χωρίς να σου λείπει τίποτα



Ηδη η Gilli Diet απο σήμερα είναι χορηγός μου στην εκπομπή μου στον OASIS88



Και χάρη σε αυτή την χορηγία μπορώ να σας προτείνω με άνεση να δοκιμάσετε κι εσείς την υγιεινή διατροφή της GILLI DIET και μάλιστα για ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΩΡΕΑΝ!!



Νά τι θα κάνετε..



Θα καλέσετε στο 210 614 3333



Στο τηλεφωνικό κέντρο θα πείτε οτι ακούσατε την προσφορά της GILLI στον OASIS88 (μήν το ξεχάσετε αυτό γιατι θα χάσετε την δωρεάν εβδομάδα σας)



Κλέιστε ένα ραντεβού να έρθουν στο σπίτι σας η να πάτε εσείς απο ενα GILLI CENTER (Σύνταγμα- ΠΑγκράτι-Γλυφάδα-Κηφισιά-Μαρούσι-Πειραιάς) για να δείτε απο κοντά ποιό απο τα 6 διαφορετικά μενού σας αρέσει για να δοκιμάσετε



Μόλις κλεισετε την συμφωνία σας για να ξεκινήσετε υγιεινή διατροφή αμέσως θα σας χαρίσουν ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ αρκεί να πείτε οτι ακούσατε την προσφορά στον OASIS88 (εκμεταλευτείτε το )



Αξίζει να το δοκιμάσετε γιατι το μόνο που έχετε να χάσετε είναι...ΚΙΛΑ και ΛΙΠΟΣ



ΨΙΤ : Συντονιστείτε κάθε μέρα στον OASIS88 1-3 το μεσημέρι για να ακούσετε συμβουλές διατροφής απο την GILLI DIET αλλα και για να γνωρίσετε καλύτερα την υγιεινή διατροφή μέσα απο το ραδιόφωνο.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Taki tilefonisa kai tous eipa gia tin prosfora tou oasis88 kai eklisa rantevous .se eyxaristw
katia

Ανώνυμος είπε...

αααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα