Τρίτη, Μαρτίου 20, 2007

ΕΝΑ ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 -


Καλή μας εβδομάδα,


Την κράτησα την υπόσχεσή μου . Το οτι κατάφερα να χάσω 12 κιλά και να αλλάξει μια και καλή η όψη μου με έφερε αντιμέτωπο με τον ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΔΑΚΗ και την πρωινή του εκπομπη ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ.


Εκεί σε ενα μικρό αφιέρωμα στην διατροφή και στην GILLI DIET του απάντησα με ποιόν τρόπο κατάφερα να χάσω τα πολλά κιλά .


Φοβερή εμπειρία να παρακολουθείς τα γυρίσματα της εκπομπής του..


Το καλό με εκείνη την μέρα που έγιναν τα γυρίσματα (που θα προβληθούν αυτήν την Τετάρτη 21 και Πέμπτη 22 Μαρτίου 2007 στις 9.30 το πρωί ) είναι οτι στο διπλανό studio γινόντουσαν τα διαφημιστικά των καλλιστείων του ANT1


Τόση ομορφιά μαζεμένη σε ένα στούντιο πώς χώρεσε Θεούλη μου...


Τι πρωινό ήταν αυτό ...


Κατα τα άλλα αγαπητό μου ημερολόγιο ,η ζωή συνεχίζεται.


Το γυμναστήριο μου έχει μπεί μια σε δύσκολη πορεία μιας και πρέπει πια να σηκώνω και βάρη και η προπόνηση έχει γίνει λίγο πιο επίπονη


Κάτι η διατροφή ...κάτι το γυμναστήριο..αρχίζω να μπαίνω ψυχολογικά σε ανοιξιάτικους ρυθμούς .


Στο HOLMES PLACE της Αθήνας όμως περνάει ωραία η ώρα και καταφέρνω να ασχολούμε αρκετές ώρες ..


Στο επόμενο post θα σας γράψω πώς περνάνε οι ώρες πάνω στον διάδρομο χεχε


1 σχόλιο:

John Karakatsanis είπε...

Είδα ένα σποτάκι με εσένα για τη Gilli Diet..