Τετάρτη, Φεβρουαρίου 14, 2007

ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ (να θές τον άλλον έτσι όπως είναι....)


Γιορτή των ερωτευμένων λέει

Ομαδικό ντού για ψώνια και αποστολή λουλουδιών για να αποδείξουμε οτι είμαστε ερωτευμένοι με τον άνθρωπό μας.

Το ότι ανήκω στους τυχερούς που το γιορτάζω κάθε μέρα -και είμαστε πολλοί - μάλλον με κατατάσει στους σπαστικούς της γιορτής αυτής..

Αυτή η μέρα δέν μου λέει τίποτα..

Για μένα γιορτή έχω όταν το μυαλό μου τριγυρνάει συνέχεια στο πώς είναι ο άνθρωπος που αγαπάς .Αν έχει τα κέφια του..αν είναι καλα στην υγεία του..αν σε σκέφτεται και το δείχνει..αν χαμογελάει ..αν δακρύζει..αν ξύπνησε και η πρώτη του σκέψει είναι να σε πάρει να σου πεί καλημέρα..

Αυτό είναι αγάπη ..

Οχι μόνο

Αγάπη είναι ..να θές τον άλλον έτσι όπως είναι ,και να μην λές εσύ για μένα ΓΙΝΕ το ιδανικό

Σοφά λόγια;

Oxi ,αλλα ο Καρβέλας τα ένοιωθε σίγουρα οταν τα έγραφε γιατι άν δέν νοιώθεις ερωτευμένος κάθε λεπτό δέν τα λές.

Παρ όλα αυτά επειδη και η σημερινή μέρα δέν παύει να υμνεί τον έρωτα με τον πιο καταναλωτικό του τρόπο θα σας πώ το χρόνια πολλά..

Γιατι το χειρότερο απο έναν άνθρωπο γκρινιάρη είναι ενας άνθρωπος που δέν σέβεται τα γούστα του άλλου και την τρέλλα του να γιορτάζει την μέρα αυτή.

Τι να διαλέξουμε για δώρο ?

Πρωτότυπα δωράκια,λουλούδια όμορφα και όλα συνοδευόμενα με ενα τεράστιο φιλί ..

ΨΙΤ 1 : Θυμήθηκα τώρα τα λευκώματα στο Γυμνάσιο με τις κορυφαίες ερωτήσεις ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ ? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΣ? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙ ? ...τα θυμάστε ? Θα έχουν περάσει και ..5 χρόνια απο τότε ( γέλασε κανείς ; )

ΨΙΤ 2 : Ρε σεις με συγκινείτε με τις εκατοντάδες (πια) επισκέψεις σας. Χτές έσπασα το προσωπικό μου ρεκόρ χάρη σε φίλους καλούς και γνωστους και την αναδημοσίευση του κειμένου μου για τα δορυφορικά στο κορυφαίο SATLEO.gr .Μου γράψατε στα comments οτι υπάρχουν κι αλλα sites που ασχολούνται με δορυφορικά. Όμως μόνο το satleo.gr έψαξε και ασχολήθηκε με το αρθράκι μου .ΤΑ άλλα sites ,blogs ,forums τι έκαναν; Και μήν ξεχνάτε οτι οι διαφιμήσεις και τα banner για sites σαν το satleo.gr το κρατάνε ζωντανό γιατι τα έξοδα είναι πάρα πολλά και δέν τα βάζετε απο την τσέπη σας αγαπητοί αναγνώστες.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τακούλη μου, χαίρομαι που σε βρήκα!

Σε θυμάμαι από τα παλια καλά χρόνια του Jeronimo, με τον Πέτρακα ραδιοφωνικά (Disaster Time) αλλά και τηλεοπτικά...

Εσύ όσο πας ομορφαίνεις! Ανανεωμένο σε βρίσκω και χαίρομαι!

Να είσαι πάντα γερός και να μας κρατάς πάντοτε τόσο ζεστή συντροφιά από το ραδιόφωνο!

Σε φιλώ :)