Τετάρτη, Φεβρουαρίου 07, 2007

Takisfotiou στο YouTUBE !!!

Να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο που συντονίστηκε στο gamesradio.gr και άκουσε την εκπομπή ..Περάσαμε φοβερά με πολλά email και επικοινωνία που μας κράτησε μέχρι τις 03.00..

Αν θέλετε να δείτε μερικά αποσπάσματα απο την συνέντευξη μπορείτε να κάνετε κλίκ στο παρακάτω link

http://www.youtube.com/watch?v=Dy5001d5xMw

Βέβαια το πώς ξύπνησα σήμερα ...

Γύρω στις 11.50 πρέπει να ήταν και άρχισα να τρέχω σαν τρελλός στο σπίτι γιατι πολύ απλά είχα μόνο 10 λεπτά στην διάθεσή μου για να φύγω..

Μπήκα όπως ήμουν στο ντούς και το νερό ήταν παγάκι..Πάλι καλά που δέν μου κόπηκε η ανάσα ..

Βγήκα έξω 12.10 just και έτρεξα πρός OASIS γρήγορα-γρήγορα..

Ευτυχώς τα κατάφερα να είμαι στην ώρα μου με το capuccinaki μου έτοιμο να μου κρατάει παρέα..

ΚΑι τώρα μετά την εμπομπή πια,αραχτός στο laptop ,γράφω τις τελευταίες γραμμές αυτού του σημειώματος..

Επικοινωνία αδέρφια,επικοινωνία γιατι χωρίς αυτήν δέν ζούμε,δέν υπάρχουμε

Τάκης Φωτίου
info@takisfotiou.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: