Πέμπτη, Ιανουαρίου 25, 2007

ΤΑΧΙ vs NTALIKA

Φοβερή μέρα και η σημερινή πίσω απο το μικρόφωνο..

Είχαμε μια φοβερή κόντρα μεταξύ ταξιτζήδων vs νταλικέρηδων..

Είχα την φαεινή ιδέα να αφιερώσω τραγούδια στους ταξιτζήδες που ακούνε φανατικά τα αυθεντικά λαικά τραγούδια που παίζει ο OASIS88 ..


Πρώτα μου τηλεφώνησαν δεκάδες ταξιτζήδες για να μου πούν το πόσο πολύ γουστάρουν αυτή την αλλαγή του σταθμού αλλα και το πόσο πολύ διαφέρει αυτός ο σταθμός απο άλλους και οτι στην αρχή άκουγαν άλλον αλλα τώρα μας ακούνε φανατικά και τέτοια..

Και μετά ... άρχισε το βρίσιμο...

Με παίρνει ο Σωτήρης,νταλικέρης τρελλός με τον σταθμό και άρχισε να μου τα λέει χύμα και τσουβαλάτα
Ρε φίλε ,μου λέει, ταξί έχεις και προμοτάρεις τους κίτρινους ?

Εμάς που ξεροσταλιάζουμε στους εθνικους δρόμους απο το πρωί μέχρι το βράδυ με τα θηρία που κουβαλάμε δέν μας αφιερώνεις ποτέ? Γιατί είσαι τέτοιος ρε φίλε ?

Τι να πώ..Τι να απαντήσω..

Το μυαλό μου κόλλησε γιατι δέν μου είχε ξανατύχει κάτι τετοιο.. Σκέφτηκα για ένα λεπτό και τότε μου κατέβηκε ένα τραγούδι μοναδικό που είναι βάλσαμο για ..βαρυές περιπτώσεις σαν αυτές .
Του είπα να μείνει συντονισμένος ,να πάρε με το cb του τους συναδέλφους του και να συντονιστεί γιατι θα τους αφιερώσω τραγούδι..


Και τότε το έβαλα..

Με τα φώτα νυσταγμένα και βαρυα.. τριγυρνάνε οι νταλίκες στην Αθήνα..

Το τί έγινε μετά στο τηλεφωνικό κέντρο δέν λέγεται..

Μέρα με την μέρα βρίσκω αυτά που αρέσουν στον κόσμο..Για μένα είναι ενας κόσμος ανεξερεύνητος .Τα λαικά τραγούδια που μεγάλωσα εκφράζουν χιλιάδες κόσμο και το φοβερό είναι οτι ακούγονται ακόμα και τώρα σαν καινούρια..Λές και δέν έχει περάσει ο χρόνος απο πάνω τους ...
Κλασσικές αξίες .
Για αυτό μου αρέσει το καινούριο μου ταξίδι σε λαικά μονοπάτια..Είναι για μένα εξερεύνηση μοναδική..

1 σχόλιο:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.