Σάββατο, Ιουλίου 07, 2007

07-07-07 TYXEΡΗ ΜΕΡΑ ΛΕΝΕ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ..ΕΓΩ ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ. ΚΕΡΔΙΖΩ ΚΑΤΙ ?


Τυχερή μέρα λένε η σημερινή..


Γάμοι γίνονται, συμφωνίες κλείνουν,γιοργές έχουν...


Τα άστρα ,οι αριθμοί, τα αστρικά σύμβολα ( ψψψψ..) όλα πρός το απόλυτο θετικό ..


Κι εγώ..


Πρίν απο 30άντα κάτι χρόνια ξεχύθηκα στους δρόμους και τα κύματα τα ραδιοφωνικά ,τα γνωστα ερτζιανά , για να κατακτήσω καρδιές και συναισθήματα..


Ο χρόνος θα δείξει μέχρι τα επόμενα γενέθλια αν κατάφερα και φέτος να κάνω κάτι..


Χρόνια πολλά σε όλα τα καρκινάκια..

5 σχόλια:

Σπύρος είπε...

Καλημέρα Τάκη και χρόνια πολλά :))

ότι επιθυμείς με υγεία :))

και εγώ προχθές είχα γενέθλια :)) Καρκινάκι too!!

Σου εύχομαι ότι καλύτερο μέσα απο την καρδιά μου :))

2Σx2 είπε...

Χρόνια πολλά Τάκαρε!

Λοιπόν, είδα το σχόλιο με το nickname takisfotiou στο blog μου και νόμιζα ότι κάποιος μου έκανε πλάκα.

Ήμουν τρελό τζερονιμάκι στο γυμνάσιο. Θυμάμαι που έκανες εκπομπή με έναν άλλο με μακριά μαλλιά του οποίου το όνομα ξεχνάω πλέον.

Να' σαι καλά!

Marvin είπε...

Χρονια πολλα και σε σενα Τακη! Να σαι καλα, μου θυμισες εποχες που στηνομουν με τις ωρες στο JGTV και σε παραολουθουσα! Είχα έρθει και στο Live στα γενεθλια της "Βομβας"...

Ανώνυμος είπε...

Xronia polla!

Se akouga apo to 1996 ws to 1999 sto Jeronymo Groovy otan edina panellhnies... thanks for the memories...

Ανώνυμος είπε...

Geia sou Taki, eimai i Lila, den nomizw na me thymasai eixa erthei 2-3 fores stin wra katastrofis pou ekanes me ton Alex kai mou eixate anoikei ti kasetina an thymasai pou eixa xrwmatista stylo:)
Se evlepa xtes pou eixes kalesmeno ton Dimitri prwin ONE sto Gtv kai kati legate gia fan clubs.
Epeidi isoun i adynamia mou ston Jeronimo Groovy kai akoma eisai, sou eftiaksa egw ena
http://clubs.pathfinder.gr/takis_fotiou
Asxoloumai polu me ta fanclubs kai exw arketa kai me endiaferei o tomeas tou kallitexnikou reportaz.
Elpizw na to episkefteis to club kai exw selida an thes na afiseis to minima sou:)
Xtes ftiaxtike. Tha xarw para polu na sunergastoume gia to club, mias kai exw spoudasei dimosiografia kai egw kai stis 14/6 teleiwsa to ergastiri epaggelmatikis dimosiografias sto Kolwnaki kai nomizw to idio kai esi:)
Filia polla polla!!!
Kali epitixia se oti kaneis!!!!
Se latrevw!
Lila