Παρασκευή, Μαρτίου 30, 2007

ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ..


ΚΑλό μήνα σε όλους..


Έχω παρατήσει λίγο το blog μου.Είμαι απαράδεκτος το ξέρω αλλα αυτές τις μέρες γίνονται πάρα πολλά..


Υπαρχει μια μικρή αναταραχή στα μουσικά ραδιοτηλεοπτικά πράγματα και σιγά-σιγά το τοπίο θα ξεκαθαρίσει..


Οι αλλαγές αφορούν και τον oasis88 που αποφάσισε να τερματίσει την νυχτερινή ζώνη επικοινωνίας..


Ό Διονύσης θα μας κρατάει αποκλειστικά πλέον συντροφιά στον GALAXY92 κάθε βράδυ στις 10.


Ο Αλέξανδρος και ο Χρίστος θα είναι σύντομα κοντά μας ενώ ο Παναγιώτης θα ακουστεί σύντομα απο ελεύθερη συχνότητα κάπου στο κέντρο του ραδιοφώνου


Σύντομα ο OASIS88 θα παρουσιάσει το νέο του πρόσωπο ,το νέο του ανοιξιάτικο πρόγραμμα που θα έχει αλλαγές στις ώρες και στις μέρες παρουσίασης..


Σύντομα θα σας πώ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ


Τηλεοπτικα τώρα- και δεν είναι Πρωταπριλιάτικο- θα βρίσκομαι κοντά σας τηλεοπτικά!


Το ωραίο είναι οτι θα είμαι σε ένα κανάλι μουσικό -απο τα πολύ αγαπημένα και πολύ ζεστά κανάλια της Αθήνας- που έχει εδω και 6 μήνες ξεχωρίσει για το styling του στην Ελληνική μουσική.. Λεπτομέρειες σε λίγες μέρες, μόλις πέσουν οι υπογραφές.


ΜΕ λίγα λόγια βρίσκομα σε μια πολύ πολύ ενδιαφέρουσα και γόνιμη αναταραχή και αυτό με βγάζει λίγο απο τα νερά μου -ευτυχώς δέν με εχει βγάλει απο τα κιλά μου!


Αυτο που θέλω να πω και να το φωνάξω είναι..


οτι επιλογές θα κάνω τις επόμενες μέρες τις έχω σκεφτεί πολύ καλά. Νοιώθω οτι έχει φτάσει ο καιρός να κάνουμε μια ανατροπή..


Με ξέρετε καλά τόσα χρόνια...Βαριέμαι πολύ να κάνω τα ίδια και τα ίδια ..Μ αρεσει να ανενεώνομαι να ΖΩ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ


ΝΑ ζω ..να αγαπάω και να μαθαίνω..


Αλλωστε κάθε νέα αρχή είναι σίγουρα δύσκολη αλλα ταυτόχρονα δημιουργική


Δεν υπάρχουν σχόλια: