Δευτέρα, Οκτωβρίου 10, 2005

ΑΠΟ ΡΑΔΙΟΠΛΗΚΤΟΣ ,ΕΓΙΝΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΟΠΛΗΚΤΟΣ

Το οτι σταμάτησα το ραδιόφωνο αναγκαστικά μετά απο τόσα χρόνια με έριξε στην τηλεόραση και στην παρακολούθηση της φανατικά.Ανακάλυψα βραζιλιάνικα σήριαλ αλλα και ελληνικές σαπουνόπερες που με κολλάνε στο κρεββάτι μου με τις ωρες!Βλέπετε το γυμναστήριο που επέλεξα να πλάσω το νέο κορμί- ΦΩΤΙΟΥ2006 edition-θα ξεκινήσει να λειτουργει τέλη Οκτώβη οπότε λεώ μέχρι τότε να το ρίξω στην υψηλή τηλεθέαση.Έτσι μπορώ μετα φραπέ πάντα να φραπολογήσω τα πάντα για την νέα τηλεοπτική χρονιά.

KΑι ξεκινάω απο τα πρωινάδικα-πιο πρωί δέν ξύπναγα ποτέ.
Μου αρέσει τρελλά ο Γρήγόρης και φέτος αλλα με εξιτάρει η φρέσκια Μελέτη.Νοιώθω πιο οικεία με την ΕΛένη αλλα κλέβω ματιές και στο STAR με την Πασχαλίδου καθότι είμαι EUROVISION FREAK.

Μεσημεριανό βλέπω μόνο STAR και ΛΑΜΠΙΡΗ γιατι είναι οι αδυναμίες μου εκει ΚΟυνιάκης και Μυρτώ.Ψοφάω να ακούω Κουνιάκη να σχολιάζει και λοιώνω με την φατσούλα της Μυρτώς.Γουστάρω Ρακιντζη απο παλιά και ψηφίζω γενικά όλο τον ωραίο χαβαλέ εκεί.

Κατα τις 4 βλέπω το βραζιλιάνικό μου με το οποίο έχω πάθος μεγάλο.Μεγάλη αρρώστια τα βραζιλιάνικα.Τρομερές γυναίκες φοβερά χίλια γενικα ότι καλύτερο για να σου γεμίζει το μάτι το μεσημέρι.

ΜΕτά εχει φανατικα Μικρούτσικο.Γουστάρω να βλέπω κόσμο να πλακώνεται και ο Ανδρεάς να κάθεται να τους χωρίζει και να αρχίζει τα ωραία του .Μοναδικός σε όλα του φανατικός του απο τα ωραία χρόνια της μουσικής μέχρι σήμερα

Μετά ΔΕΝ βλέπω ΒΕΡΑ ΣΤΟ ΔΕΞΙ γιατι είμαι φανατικός του ΕΡΩΤΑ. Ψηφίζω μακράν ΑΝΤ1 γιατι με φτιάχνει να βλέπω νησιώτικα πλάνα ,θάλασσα και ίντριγκες σε ξενοδοχεία.Επιτέλους μια σαπουνόπερα με ελληνικό glamour στοιχείο που δέν ειναι γυρισμένο μέσα σε 4 τοίχους.ΕΦυγε ο Φώσκολος και βγήκε η κάμερα έξω απο το στούντιο !

ΚΑι μετα.. Ειδήσεις

ΑΦού κλείσω το μάτι στην μοναδική Ελλη,ενημερώνομαι φανατικα απο ΑΛΦΑ και μαγνητίζομαι απο την φωνή του Χατζηνικολάου.Λοιώνω όταν βγαίνει ΤΡΑΓΚΑΣ με ΚΑΚΑΟΥΝΑΚΗ στον αέρα ,εκεί απολαμβάνω τα σουβλάκια μου με τρομερή ένταση και συμμετέχω στην φωνητικά των δημοσιογράφων βάζοντας μπόλικη μουστάρδα στην πίτα μου.
Όσο για το βράδυ..

Ε μη τα θέλετε και όλα.Για τα σήριαλ και ποιο μας κερδίζει στον επόμενο φραπέ.
Αλλωστε δέν λέει νατα πούμε ΟΛΑ μονορούφι ε?

Τάκης Φωτίου

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

dhladh to epomeno bhma einai na to rixeis sta narkotika?ti ginete me ton jeronimo?lefta exete twra.syxnothta??????prezatv@in.gr